събота, 1 февруари 2014 г.

П Л О Д Ъ Т Н А Д У Х А

       П Л О Д Ъ Т   Н А   Д У Х А


Белият лъч                                   Съвършени в единство.                                 Йоан 17:23
       Виделината на света – Христос.                   Йоан 8:12                                              
       Слага под печат звездите.                                  Йов 9:7
Седемте духове                                Неизследимото Христово богатство.              Еф.3:8


1. Червен                                           Аз съм животът.                                              Йоан 14:6
    Розов                                             Аз съм роза Саронова.                                    П.Пес.2:1
                                                    Любовта е от Бога.                                          І Йоан 4:7
2. Портокален                                    Светият в тебе.                                                    Ос.11:9
    (Оранжев)                                      Ново създание.                                               ІІ Кор.5:17
3. Жълт                                            Премъдростта съгради дома си.                         Пр. 9:1
4. Зелен                                               Чието Име е Стебло.                                          Зах.6:12
                                                          Аз съм Лозата.                                                Йоан 15:5
5. Син                                             Аз съм Истината.                                             Йоан 14:6
                                                    Очѝсти сърцата им с вярата.                         Деян. 15:9
6. Виолетов                                        Всемогъщият извърши за мен велики
дела.                                                                         Лука 1:49
       Божието царство не е в думите, а в
силата.                                                                     І Кор.4:20
7. Аметистов                                 Аз съм в тях и Ти си в Мене.                       Йоан 17:23                                    
       Кротък и смирен по сърце.                            Мат.11:29
8. Диамантен                                    Бяло камъче със седем очи.                              Зах. 3:9
       Ще виждате небето отворено и Божии-
те ангели да възлизат и да слизат над Чо-
вешкия Син.                                                           Йоан 1:51

   Светъл                                               Седемте Духове.
       Седемте Лъча.
       Седемте Съзвучия.
       В пълнота на Божието единство.
       Пречистени седем пъти.                                     Пс.12:6                                 
       Възлюбени, сега сме Божии чеда.                 І Йоан 3:2
       Причастници на Божественото
естество.                                                                ІІ Петр.1:4



ЗАПОВЕДТА  НА  УЧИТЕЛЯ

Обичай съвършения път на Истината и Живота.
Постави Доброто за основа на дома си, Правдата –
за мерило, Любовта – за украшение, Мъдростта – за
ограда, и Истината – за светило.
Само тогава ще Ме познаеш и Аз ще ти се изявя.

      
      

ЗАБЕЛЕЖКА: Думите и изразите, набрани с курсив, принадлежат на Учителя Петър Дънов/Беинса Дуно и са прибавени от него към основния текст с цел изясняване на неговия смисъл или добавяне на съществена за целите на книгата информация. А думите и изразите, набрани с получерен шрифт (болд), са изписани от автора на Завета с разрядка.


Няма коментари:

Публикуване на коментар